۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85102079
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد: مقابله با تورم عزم جدی قوای سه‌گانه را می‌طلبد

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت: برخورد با معضل گرانی کالاها و خدمات و کنترل آن نیازمند عزم جدی قوای سه‌گانه اعم از مجریه، مقننه و قضاییه است و باید از همه ظرفیتها در این راستا بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه برخی مواقع کمبود کالاها عامل اصلی گرانی است، تصریح کرد: این در حالی است که انبارها مملو از اجناس است و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

وی ادامه داد: بعضی سرمایه داران با بهره گیری از امتیازات توزیعی و وارداتی کالاها را در انبارها نگهداری و آنها را عرضه نمی کنند و یا با قیمت گران‌تر به فروش می رسانند.

امام جمعه گناباد گفت: مطالبه مردم از مراجع قضایی و نظارتی نظیر صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی برخورد قاطع با محتکران و گران فروشان است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برخورد با گرانی کالاها علاوه بر مطالبات مردمی امروز به مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب از مسوولان تبدیل شده است که باید با جدیت دنبال شود.

حجت الاسلام صادقی نسب در بخشی دیگر از سخنانش سفر اخیر رییس جمهور عراق به ایران از نظر تحکیم و تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بین ۲ کشوررا مهم دانست.

وی تصریح کرد: گرچه نیروهای این ۲ کشور با فرماندهی شهیدان سلیمانی و ابومهدی مهندس توانستند داعش را در عراق سرکوب کنند ولی برخورد با هسته های خفته و برخی نیروهای داعش و تکفیری و تروریستی تحت حمایت آمریکا در این کشور نیاز به همکاری بیشتر 2 کشور دارد.

خطیب جمعه گناباد همچنین سفر آیت الله رییسی رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان به سوریه و کشورهای منطقه در تقویت روابط اقتصادی ایران با آن کشورها و تقویت امنیت منطقه در مقابله با شرارتهای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را ضروری دانست.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha