۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85104794
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ درصد افزایش یافت

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85104794
بودجه شهرداری‌های خراسان جنوبی ۷۰ درصد افزایش یافت

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بودجه شهرداری‌های استان در سال جاری نسبت به سال قبل بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در جلسه کارگروه‌های تخصصی مشاوره‌ای سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: بیش از ۶۰ درصد اعتبارات شهرداری‌های استان در سال گذشته با کمک دولت تامین شد که گامی مهم در جهت توسعه شهری است.

وی افزود: ماموریت اصلی سازمان همیاری شهرداری‌ها توانمندسازی شهرداری‌هاست که باید در استان به خوبی محقق شود و با تحقق این امر شاهد ارتقای سطح خدمات به شهروندان باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداری‌ها در امور پیمانکاری، اجرا و فنی و مهندسی باید منجر به ایجاد درآمد پایدار، اشتغال، تولید و در نهایت ایجاد ثروت در استان شود.

وی با تاکید بر اجرای مصوبات کارگروه‌های تخصصی گفت: امروز چهار کارگروه مدیریت فنی و مهندسی، مدیریت منابع انسانی، کارگروه حقوقی و قراردادها و کارگروه تخصصی سرمایه‌گذاری و اقتصاد در استان برگزار شد.

عباس‌زاده ادامه داد: در این کارگروه‌ها، پروژه‌های قابل تعریف و سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها مورد بررسی تخصصی قرار می‌گیرد.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند، ۱۱ شهرستان و ۳۱ شهر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha