۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85106140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خردورزی اولویت مهم وزارت آموزش و پرورش است

خرم‌آباد - ایرنا - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: خردورزی و تفکر، اولویت مهم آموزش دانش آموزان در دستگاه تعلیم و تربیت است.

به گزارش ایرنا الهام یاوری روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان لرستان بیان کرد: مقام رفیع معلمی تنها به دلیل آموزش و انتقال اطلاعات نیست بلکه تربیت نیز مورد توجه قرار دارد و معلمان باید از ابزار حل مساله استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد مدیون تلاش معلمان خود هستند تاکید کرد: معلمان سبک زندگی و نوع تفکر را منتقل می کنند بنابراین باید سبک زندگی تلاشگر، کم مصرف و پربازده را به دانش آموزان بیاموزند تا مسیر پیشرفت کشور بهبود یابد.

یاوری گفت: باید انگیزه تلاش را در وجود دانش آموزان ایجاد کرد و به آنها آموخت ایستادن در شرایط سخت هنر می باشد و کرامت انسانی این است که شرایط بحرانی را مدیریت کند بنابراین جایگاه معلمی در بالاترین سطح قرار دارد و آموزش نیز در بالاترین مرتبه نعمت ها است.

وی اظهار داشت: روحیه تلاشگری و مسوولیت پذیری از معلمان به جامعه تسری یافته است و در حقیقت معلمان افسران سپاه پیشرفت هستند که مسیر سازندگی و تعالی را هموار می کنند.

در این آیین از معلمان نمونه این استان تجلیل و از کتاب های روایت خوبان و کارنامه رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha