۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85107780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز در محور کندوان

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 85107780
هشدار پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز در محور کندوان

نوشهر- ایرنا- فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به پیامدهای ناشی از تخلفات حادثه ساز در این محور پرتردد کشور گفت که خودروهای رانندگان متخلف توسط تیم های محسوس و نامحسوس پلیس جاده توقیف می شود.

سرگرد محمد احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پلیس راه با رانندگانی که حقوق شهروندی را در جاده رعایت نکنند و به تخلفات حادثه ساز اقدام کنند بدون اغماض برخورد می کند.

وی اظهارداشت: به هنگام روان بودن ترافیک در این محور، سرعت خودروها نیز افزایش می یابد که به وقوع حوادث رانندگی منجر می شود.

رییس پلیس راه مازندران به اجرای طرح‌های ضربتی نسبت به توقیف خودروهای متخلف اشاره و خاطرنشان کرد : بیشترین علت وقوع تصادفات در محور کندوان سرعت غیرمجاز بوده که اگر این مورد رعایت بشود به طور قطع سبقت نیز انجام نمی گیرد و شاهد تصادفات نخواهیم بود.

سرگرد احمدی خاطرنشان کرد : روزانه ۱۰ تا ۱۵ مورد خودروهای عبوری این محور به علت بروز تخلفات حادثه ساز (سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از گوشی همراه و حرکات نمایشی) توقیف می شود که از رانندگان انتظار است به توصیه های پلیس توجه کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را بیشترین تخلفات خودروهای جاده کندوان اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل برای مقابله با رانندگان هنجارشکن، گشت های نامحسوس در محور کندوان تقویت و بیشتر شده تا وسیله نقلیه این دسته از رانندگان متخلف توقیف شود.

هشدار پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز در محور کندوان

کندوان در روزهای پایانی هر هفته شاهد بار ترافیکی است

وی گفت : محور کندوان هم اکنون طبق روال روزهای پایانی هفته بارترافیکی بسمت شمال را شاهد است و بتدریج بار ترافیکی در ساعت های آینده افزایش خواهد یافتو

فرمانده پلیس راه کندوان همچنین از احتمال ریزش و سقوط سنگ از ارتفاعات به ویژه در نقاط حادثه خیز این جاده اشاره و اضافه کرد سقوط سنگ از ارتفاعات کندوان محتمل است.

سرگرد احمدی اظهارداشت: مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

روزانه بین ۲۰ تا ۳۰ هزار خودرو در محور کندوان تردد دارند. محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هشدار پلیس نسبت به تخلفات حادثه ساز در محور کندوان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha