۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85111053
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار  حلب: آماده حضور شرکت های ایرانی در بازسازی حلب هستیم+فیلم

دمشق- ایرنا- «حسین دیاب» استاندار شهر حلب در شمال سوریه امروز  (یکشنبه) از ایستادگی و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی سازی این استان و کمک رسانی در جریان زلزله هولناک اخیر در شمال سوریه ستایش و قدردانی کرد و گفت که حلب آماده حضور شرکت های ایرانی برای بازسازی حلب می باشد.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا، استاندار حلب در جریان نشستی با هیاتی از کارشناسان سیاسی و اصحاب رسانه ایرانی گفت: شهر حلب نیز همانند سایر شهرها و مناطق سوریه مورد حمله تروریستی تحمیلی قرار گرفت و اگر حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران نبود، پیروزی در این جنگ میسر نمی شد.
وی افزود: خون شهدای ایران و سوریه در استان حلب در هم آمیخته شده است و با ریخته شدن این خون های پاک حلب و سایر مناطق سوریه آزاد شد.
دیاب خطاب به گروه ایرانی گفت: پیام قدردانی من را به ملت، مسئولان و امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برسانید و بگویید، از شما به خاطر حمایت و پشتیبانی و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار سوریه تشکر و قدردانی می کنم که باعث این پیروزی شدید.
وی گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت از اهالی حلب در زلزله اخیر نیز تشکر و قدردانی می کنم.
استاندار حلب همچنین گزارشی از حجم ویرانی های جنگ تروریستی علیه این شهر و روند بازسازی آن ارایه و بر آمادگی حلب برای حضور شرکت های ایرانی در امر بازسازی این شهر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha