خانه احزاب استان سمنان بر مسایل اساسی آب و جمعیت تمرکز کند

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: یکی از ضرورت های مهم استان که باید در دستور کار دفتر سیاسی استانداری و خانه احزاب در دوره جدید قرار گیرد، تمرکز بر روی مسایل اساسی استان از جمله آب و جمعیت باشد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده شامگاه سه‌شنبه در نشست دبیران احزاب استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری گفت: این مسایل خواست اصلی مردم استان استان است و همه نخبگان در این مسایل اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات خانه احزاب استان سمنان در این نشست، ابراز داشت: مشارکت مردم استان سمنان در حوزه سیاسی از جمله حضور در انتخابات همیشه بالاتر از میانگین کشوری بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اینکه امروز با مشارکت حداکثری و با حضور اکثر احزاب سیاسی استان، انتخابات خانه احزاب برگزار شد، ابراز داشت: دولت آیت‌الله رئیسی با شعار «دولت مردمی، ایران قوی» بیشترین توجه را به خواست و مشارکت مردم در عرصه های مختلف داشته است.‌

خانه احزاب استان سمنان بر مسایل اساسی آب و جمعیت تمرکز کند

وی گفت که وزارت کشور با مشارکت خانه احزاب سند تحول احزاب را درحال تدوین دارد و سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان از ابتدا در استان راهبرد وحدت و انسجام را محور اقدامات خود قرار داد.

ریواده تاکید کرد: دفتر استاندار، معاونان استاندار و مدیران دولت مردمی به روی همه گروههای مردمی باز است و با دستور استاندار در کارگروههای تخصصی از ظرفیت نخبگان و تشکل های مردمی استفاده می شود.

به گفته وی، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ یکی از اولویت های مهم وزارت کشور در سال جاری است و خانه احزاب و احزاب سیاسی باید در تحقق راهبردهای چهارگانه انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از نظرات نخبگان استان هیات اندیشه ورز سیاسی تشکیل و برنامه عملیاتی برای تحقق راهبردهای چهارگانه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ متناسب با شرایط استان سمنان تدوین شده است.

در این نشست، انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب استان سمنان برگزار شد و محسن قرنی به عنوان رییس دوره ای، مصطفی عربی به عنوان نایب رییس اول و عبدالحسین نادعلی به عنوان نایب رییس دوم خانه احزاب استان انتخاب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha