معاون استاندار سمنان: راهبرد دولت افزایش سرمایه اجتماعی مبتنی بر ارتباط با مردم است

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: راهبرد دولت سیزدهم به ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، ارتقاء سرمایه اجتماعی مبتنی بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه مسوولان با مردم است.‌

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان در سالن جلسات کوثر استانداری، با اشاره به بیست‌وهشتم خرداد سالروز انتخاب آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری با رای اکثریت مردم، افزود: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دولت مردمی به عنوان یک نماد در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی گفتمان خود را گفتمان انقلاب اسلامی معرفی کردند، ادامه داد: نقطه کلیدی گفتمان دولت مردمی مبتنی بر پیوست عدالت و فسادستیزی است.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ابراز داشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم مردم‌گرایی و دخالت دادن مستقیم مردم در امور است و تبیین و آگاهی‌بخشی به مردم در این زمینه نیازمند جریان‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان در قالب یک اثر رسانه‌ای در دستگاههای اجرایی تولید و منتشر شود، افزود: مدیران به وعده های خود پایبند بمانند و به آن عمل کنند و در صورت محقق نشدن وعده‌ای، دلایل خود را برای مردم بازگوکنند.

معاون استاندار سمنان: راهبرد دولت افزایش سرمایه اجتماعی مبتنی بر ارتباط با مردم است

مشارکت ۱۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات در استان سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در نشست دیگری با موضوع روند اجرایی انتخابات نیز گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر مجری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری سال ۱۴۰۲ در استان سمنان هستند.

وی ۲۸ خرداد سالروز برگزیده شدن آیت الله رئیسی به ریاست جمهوری در انتخابات با رای مردم را نماد مردم‌سالاری و نماد ایمان و امید در ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: دولت آیت الله رییسی دولت تصمیم‌های سخت و گام های بزرگ‌ است.

ریواده افزود: در دیپلماسی نظام، با حاکم شدن عقلانیت، شاهد اوج‌گیری روابط با سایر کشورها، همراه با عزت و اقتدار هستیم و راهبرد مدیریتی در حوزه سیاسی استان سمنان نیز برقراری آرامش سیاسی و پرهیز از غوغاسالاری است.‌

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به مباحث مربوط به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اسفند امسال، یادآور شد: از رقابت میان گفتمان‌های سیاسی در استان استقبال می کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. استان سمنان با هشت شهرستان و ۷۰۲ هزار نفر جمعیت، در مجلس شورای اسلامی چهار و در مجلس خبرگان رهبری یک نماینده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha