۲۸ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 85144173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درآمد از حاصل فروش نفت استان اردبیل ۱۴.۵ درصد افزایش یافت

اردبیل - ایرنا - مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: درآمد حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی در پایانه مرزی این استان در سال جاری ۱۴.۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می‌دهد.

سیدحجت مدنی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از جایگاه مرزی بیله‌سوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان درآمد از کنترل و فروش سوخت در جایگاه مرزی بیله‌سوار در سال گذشته به بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۵ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل اظهار کرد: به‌طور متوسط سالانه حدود ۴۸ هزار دستگاه خودرو (اتوبوس و کامیون) در مرز یاد شده کنترل و پایش سوخت می‌شود.

مدنی این میزان افزایش درآمد را نتیجه و حاصل بکارگیری سیستم‌های نرم‌افزاری جدید و فناوری روز برای کنترل باک خودروها و فروش نفت گاز و بنزین در جایگاه‌های مرزی عنوان کرد و افزود : استفاده از نرم‌افزارهای نوین نقش موثری در جلوگیری از قاچاق سوخت از استان اردبیل دارد.

وی یادآورشد: فروش سوخت در مناطق مرزی از راهکارهای موثری است که می‌تواند بر روند کاهش قاچاق فرآوردهای نفتی، ‌با توجه به اختلاف قیمت فاحش آن با کشورهای همسایه بسیارمفید و موثر واقع شود.

مدنی خاطر نشان کرد: این منطقه در حال حاضر با ۶ ناحیه، سه انبار نفت و یک مرکز سوختگیری هواپیمایی در سوخت‌رسانی به وسایط نقلیه در حال انجام وظیفه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha