قانون جوانی جمعیت در راس فعالیت‌های استان یزد قرار گرفته است

یزد-ایرنا- مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه قانون جوانی جمعیت به دستور استاندار این استان در راس فعالیت‌ها قرار گرفته است، گفت: خانواده های سه فرزند و بیشتر که مشمول قانون جوانی جمعیت شده و برای زمین رایگان ثبت نام کردند هر چه سریع‌تر مدارک خود را تکمیل کنند.

"مهدیه سادات حسینی مطلق" روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: چهارشنبه همین هفته و طی مراسمی در مجموعه تاریخی امیرچقماق یزد ، قرعه کشی انجام و زمین مشمولان قانون جوانی جمعیت مشخص و به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳ هزار و ۷۱۶ نفر در استان یزد برای زمین رایگان ثبت نام کرده‌اند که دو هزار و ۷۷۲ نفر شرایط اولیه را داشته و تاکنون فقط هزار و ۷۱۷ نفر مدارک خود را تکمیل کرده اند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: بقیه افرادی که هنوز مدارک خود را تکمیل نکرده اند در صورتی در روند قرعه کشی این هفته قرار خواهند گرفت که مدارک خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند .

حسینی مطلق اظهار داشت:در حال حاضر سامانه ثبت نام مسکن ملی بسته شده و فقط برای ثبت نام خانواده های مشمول جوانی جمعیت باز است و متقاضیان می توانند در هر یک از دفاتر پیشخوان دولت نیز برای تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه نیازی به مراجعه افرادی که مدارک آنها تکمیل بوده نیست گفت: جهت بیش از سه هزار نفر که ثبت نام کرده اند زمین مشخص شده و در شهرستانها نیز هیچ مشکلی وجود ندارد اما در حال حاضر قرعه کشی برای افرادی است که مدارک خود را تکمیل کرده اند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: اعطای زمین رایگان یکی از مواردی است که در قانون جوانی جمعیت مشخص شده و باید انجام می شد و پیگیری های زیادی توسط استاندار یزد صورت گرفت تا خوشبختانه در رویدادی که چهارشنبه همین هفته در امیرچقماق برگزار خواهد شد ، زمین خانواده های بیش از سه فرزند اعطا می شود.

حسینی مطلق اظهار داشت: چهار خانواده دارای چهار فرزند و بیشتر نیز در این مراسم کلید آپارتمان خود را تحویل خواهند گرفت و قانون جوانی جمعیت با دستور مهران فاطمی استاندار یزد در راس فعالیت های استان قرار گرفته و برای همه ۳ هزار و ۷۱۶ ثبت نامی ، زمین آماده و به هر میزان که درخواست صورت گیرد ، به مرور انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha