۳۰ میلیارد ریال برای توسعه فضای سبز شهرک‌های صنعتی اردبیل اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از هدف‌گذاری ایجاد سه هکتار فضای سبز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با اختصاص بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، هاشم علایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم زیست‌محیطی این شرکت کاشت نهال و توسعه فضای سبز در شهرک‎‌های صنعتی است تا ضمن تلطیف فضای عمومی و ایجاد پویایی، شور و نشاط در بخش تولید، زمینه حفظ محیط زیست نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: برون سپاری و انتخاب پیمانکار ذیصلاح برای ایجاد فضای سبز آغاز شده و با کاشت درخت، درختچه و گل‌کاری از اوایل امسال ، برای حفظ و نگهداری از فضای سبز نیز تلاش می‌شود.

علایی افزود: در کنار اقدامات توسعه‌ای، صاحبان صنایع ملزم به ایجاد فضای سبز در محوطه واحدهای تولیدی خود هستند که این موضوع در صدور مجوز احداث ساختمان و پروانه پایان کار مدنظر قرار گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: کاشت درختان مقاوم و استفاده از آبیاری نوین قطره‌ای از اقدامات اساسی این شرکت برای صرفه‌جویی در مصرف آب بوده و امیدواریم با همکاری مدیران واحدهای تولیدی و شرکت‌های خدماتی، شاهد سرسبزی و طراوت هرچه بیشتر در شهرک‌های صنعتی استان باشیم.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha