۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85127519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخصیص ۱۰میلیارد تومان برای بهسازی ساختمان جدید بیمارستان ۲۲ بهمن قزوین

قزوین - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی،خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت: ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و مناسب سازی ساختمان جدید بیمارستان روانپزشکی ۲۲بهمن قزوین تخصیص یافت.

دکتر عبدالله کشاورز روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساختمان جدید این بیمارستان در شهرک مینودر قزوین قرار دارد و در گذشته به عنوان دانشگاه از آن استفاده می شد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی خریداری شد و اکنون بهسازی و مناسب سازی آن جریان دارد.

وی اظهار کرد: ۶۰ میلیارد تومان برای مناسب سازی ساختمان جدید این بیمارستان پیش بینی شده که به مرور به پروژه تزریق خواهد شد.

این مسوول گفت: تجهیزات مورد نیاز برای ساختمان جدید این بیمارستان نیز از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی می شود که البته بخشی از آنها نیز آماده شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین یادآور شد: تجهیزات این بیمارستان از آنجا که خدمات روانپزشکی ارایه می دهد مانند سایر بیمارستان ها نیست و به تجهیزاتی مانند ام آر ای و دستگاه های پیشرفته نیاز ندارد.

وی با اشاره به افزایش بیش از ۲ برابری ظرفیت تخت های پذیرش این بیمارستان در ساختمان جدید، اظهار کرد: بیمارستان جدید ۲۲ بهمن قرار است با ظرفیت ۱۴۰ تخت به فعالیت بپردازد اما قابلیت افزایش به ۱۸۰ تخت را دارد.

این مسوول گفت: ساختمان فعلی بیمارستان روانپزشکی ۲ بهمن واقعه در محله راه آهن قزوین فرسوده و برای ارایه خدمات به بیماران و مراجعان نامناسب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha