۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85127845
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سمنان در دولت سیزدهم ۴۰ درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: توسعه فضاهای ورزشی زیر نظر آموزش و پرورش استان در دوره دولت سیزدهم با افزایش قابل توجهی به میزان ۴۰ درصد همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: بیش از ۴۰ درصد فضاهای ورزشی استان در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرد که امری بسیار مطلوب و ظرفیت مناسب برای حوزه آموزش و پرورش است.

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات دانش آموزان در فضایی مناسب، ابراز داشت: زمینه برگزاری مطلوب و اطمینان خاطر والدین در خصوص سلامت امتحانات و آزمون فراهم شود.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی مناسب ویژه اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلات تابستان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی هدفمند برای این قشر مورد توجه باشد.

استاندار سمنان با قدردانی از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان، افزود: از آموزش و پرورش و تمامی کسانیکه با تلاش برای تدوین کتاب پیرامون شهدای دانش آموز استان در راستای ترویج فرهنگ‌ ایثار و شهادت گام برداشتند، تقدیر می کنم، اعتبار مورد نظر در این حوزه تخصیص می یابد.

فضاهای ورزشی آموزش و پرورش سمنان در دولت سیزدهم ۴۰ درصد افزایش یافت

سهم استان سمنان از طرح شهید سلیمانی در توسعه فضای ورزشی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز گذشته ۲۱ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت مدارس در مناطق مختلف استان سمنان با حضور مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان در آیینی به صورت ویدئوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید.

سهم استان در طرح شهید سلیمانی ایجاد ۴۵ طرح ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بود و اکنون ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده و ۱۰ درصد در مرحله امضای قرارداد برای جذب اعتبار قرار دارد.

۴۰ طرح ورزشی در آموزش و پرورش استان سمنان در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید و ۲ فضا از ۴۵ فضای ورزشی تابستان امسال افتتاح می‌شود و سه سالن سقف بلند نیز در مرحله بتن‌ریزی و اسکلت‌بندی است.

زمین مصنوعی در ابعاد مختلف، سه سالن ورزشی سقف بلند و ۱۶ سالن ورزشی کوچک یا کلاس درس تربیت‌بدنی مسقف، ۲ فضای ورزشی ساحلی و یک زمین فوتبال، جزو ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان سمنان است.

تعدادی از ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۲۱ طرح اکنون افتتاح شد.

۱۲۲ هزار دانش آموز در حدود یکهزار مدرسه‌ دولتی و غیردولتی در استان سمنان تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha