افزایش نشاط و رضایتمندی عمومی در دستور کار کارگروه اجتماعی سمنان قرار گیرد

سمنان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: افزایش نشاط اجتماعی و رضاتمندی عمومی شهروندان در دستور کار کارگروه اجتماعی، فرهنگی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد ریواده روز پنجشنبه در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان سمنان در سالن غدیر استانداری، افزود: ضرورت دارد تا بحث ارتقاء نشاط اجتماعی و رضایمتندی عمومی در سطح‌ جامعه در سال جاری، اولویت اصلی و جدی کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده باشد و در این‌حوزه سیاستگذاری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بحث‌ کتابخوانی و توجه به آن باید در سبک زندگی به عنوان یک فرهنگ ارزشمند نهادینه و در سبد خانوار دیده شود، در این زمینه باید بستر دسترسی آسان به کتاب در استان تقویت شود.

وی تاکید کرد: پدیده های اجتماعی و فرهنگی یکی از موضوعاتی است که همواره مورد طمع دشمنان قرار گرفته است.

افزایش نشاط و رضایتمندی عمومی در دستور کار کارگروه اجتماعی سمنان قرار گیرد

ریواده با اشاره به اینکه اقدامات لازم در حوزه تبیین فرهنگ رضوی و برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان با همراهی و همکاری تمامی دستگاه های عضو کارگروه انجام‌گیرد، اضافه کرد: تبیین سیره رضوی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی، امروز بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز جامعه است، اقدامات باید مبتنی بر علم و عملیاتی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد که یکی از وظایف کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده پایش وضعیت اجتماعی و فرهنگی‌ جامعه و تولید محتوای متناسب با آن است که توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از این سیاست ها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha