۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85130039
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بجنورد: آرمان‌های امام راحل باید به نسل جوان معرفی شود

بجنورد-ایرنا- فرماندار بجنورد گفت: حرکت امام خمینی(ره) در زنده کرده دین اسلام در جهان مثال زدنی است و آرمان ها، شخصیت و ابعاد شخصیتی ایشان باید به نسل جوان معرفی و برای جامعه تبیین شود.

محمدباقر باقرپور روز شنبه در حاشیه آیین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد انقلاب بجنورد به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امام خمینی (ره) با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی در ایران، حرکتی بی بدیل در زمینه آزادی و آزادگی ایجاد کرد و اکنون این حرکت در جهان در حال توسعه است.

وی با بیان اینکه رویکرد امام راحل در انقلاب اسلامی، احیای تمام ابعاد دین بود افزود: با پیروزی انقلاب به نوعی شناخت کامل از دین پایه‌گذاری شد.

فرماندار بجنورد افزود: مردم ولایتمدار خراسان شمالی و شهرستان بجنورد ارادات بسیار به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی دارند بر این اساس تلاش داریم تا ویژه برنامه های سالروز ارتحال به بهترین نحو برگزار شود.

باقرپور خاطرنشان کرد: تلاش داریم تا بسترها برای حضور حداکثری مردم در این برنامه ها فراهم شود.

فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه پیروزی های ایران اسلامی در عرصه های مختلف مدیون آرمان های معمار کبیر انقلاب است گفت: انقلاب اسلامی زمینه های رسیدن به عزت و همت بلند را ایجاد کرد.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha