استاندار فارس: بیان دستاوردهای دولت امید را به جامعه منتقل می کند

شیراز- ایرنا- استاندارد فارس بر لزوم بیان دستاوردهای دولت تاکید و آن را در راستای جهاد تبیین ارزیابی کرد و گفت: باید با اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و کارهای انجام شده توسط دولت و معرفی دستاوردها، امید و اعتماد را به جامعه منتقل کنیم.

به گزارش دریافتی شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه ، در دیدار با رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در شیراز افزود: در حقیقت امیدآفرینی را می توان محصول بیان مناسب دستاوردها و اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی دانست.

او ادامه داد: اگر بتوانیم اقدامات و خدمات دولت و نظام را به خوبی و شکل ملموس و همراهی با پرهیز از بزرگنمایی برای مردم تبیین کنیم، آن زمان می توانیم امید و اعتماد را به جامعه منتقل کرد.

وی، بر لزوم استفاده روابط عمومی ها از شیوه‌های نوین اطلاع رسانی در امید آفرینی به جامعه تاکید کرد و افزود: ماموریت این حوزه با کمک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت رسانه‌های مختلف استان با محوریت اداره کل روابط عمومی استانداری تبیین شود.

استاندار فارس، با اشاره به ظرفیتهای عظیم و متنوع اطلاع رسانی در دستگاه‌های اجرایی گفت: تلاش شده تا دستگاه‌های استان با هم افزایی مناسب، از امکانات موجود بهره گیرند و با استفاده از شیوه های جدید و نوین اطلاع رسانی، ارتباط مناسبی با مردم برقرار کنند.

ایمانیه، خواستار ارتقاء جایگاه سازمانی روابط عمومی‌ها شد و افزود: ارتقاء سازمانی و تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه روابط عمومی ها، ضرورت اجتناب ناپذیر برای پیشبرد اهداف و سیاست‌ها محسوب می شود که انتظار است وزارت کشور و دولت آن را در دستور کار خود قرار دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha