آردهایی که رشته نشد

۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85132085
آردهایی که رشته نشد

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: فردی در رزن اقدام به خرید آردهای دولتی به منظور تولید رشته در کارگاه شخصی کرده بود که به پرداخت ۲.۵ میلیارد ریال محکوم شد.

به گزارش سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی بیان کرد: پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه ۵۷ کیسه آرد در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان رزن رسیدگی شد.

وی افزود: قاضی شعبه بعد از احضار متهم و تحقیقات لازم تخلف را محرز و متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال جزای نقدی و عرضه آرد در شبکه رسمی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه متهم آردهای دولتی را به منظور تولید رشته در کارگاه شخصی خریداری کرده بود ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، این گزارش را تهیه و به منظور رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رزن ارسال کردند که متهم به پرداخت جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی گفت: در پرونده دیگری شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق کالا شامل ۱۶۲ دستگاه سرخ‌کن و ۱۰۳ کیلوگرم مواد محترقه را بررسی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، قاضی شعبه اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهمان را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: این پرونده با گزارش مأموران نیروی انتظامی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون تشکیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha