۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85132167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی بابلرود روی میز رییس سازمان مدیریت بحران کشور +فیلم

ساری - ایرنا - معاون وزیر و رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ساماندهی بابلرود و جمع آوری زباله و نخاله های حاشیه آن باجدیت از سوی مسوولان امر دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسن نامی روز سه‌شنبه به همراه فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان از نقاط حادثه خیز بابل در بخش های ۶ گانه بازدید کرد.

وی در جمع شهروندان در محدوده پل تاریخی محمد حسن خان در حاشیه بابلرود افزود: ساماندهی بابلرود و جمع آوری زباله و نخاله های حاشیه و داخل بابلرود یکی از ابتدایی ترین اقداماتی است که باید انجام شود.

معاون وزیر کشور ادامه داد : محدوده بابلرود یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان می باشد که جمع آوری زباله های کنار این رودخانه برای پیش گیری از بحران سیلاب دارای اهمیت است.

ساماندهی بابلرود روی میز رییس سازمان مدیریت بحران کشور

نامی بیان داشت : دهیاران در روستاهای مسیر بابلرود نقش ممتازی برای ساماندهی حاشیه های رودخانه دارند که این اقدام سیمای روستای آنها را هم زیبا سازی می کند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از کمربندی امیرکلا، بابلرود محدوده پل تاریخی محمد حسن خان، پل نوشیروانکلا، پل تخریب شده محدوده دونه سر و بخش‌هایی از نقاط حادثه‌خیز بابلکنار بازدید کرد.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش می باشد که بسیاری از نقاط حادثه خیز بابل در جنوب این شهرستان می باشد.

یکی از دلایل جذابیت بابلسر عبور رودخانه " بابلرود " از میان این شهرها است که به دلیل دارا بودن امکانات رفاهی همچون قایق های تفریحی، زیپ لاین و چایخانه های همجوار با این رودخانه، در بین شهرهای مازندران شهره است و از این شهر به عنوان نگین گردشگری مرکز و شرق مازندران نام می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha