نزدیک به ۲ میلیون تردد غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل ثبت شد

اردبیل - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل از ثبت یک میلیون و ۸۱۶ هزار و ۴۸۴ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در ۲ ماه گذشته در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا ، امید نسیمی در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور خلخال - اردبیل افزود: میانگین سرعت در راه‌های استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی محورهای بران - سه‌راهی سربند، مشگین‌شهر - کنگرلو و گرمی - سه‌راهی بیله‌سوار را جزو محورهای پرتخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اظهار کرد: در مدت یادشده ۷۱ هزار و ۳۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران - سه‌راهی سربند ،۵۳ هزار و ۳۱۵ تردد در محور مشگین‌شهر - کنگرلو و بیش از ۵۶ هزار تردد سرعت غیرمجاز در محور گرمی - سه‌راهی بیله‌سوار ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل یادآورشد: در ۲ ماه گذشته همچنین ۱۵۵ هزار و ۸۵۹ تردد سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شد که از این تعداد ۳۳ هزار و۵۷۴ سبقت غیرمجاز در محور آستارا - اردبیل ، ۱۸ هزار و ۹۸۵ تردد در محور اردبیل - سرچم و ۱۴ هزار و ۳۳۹ مورد در محور اسالم - خلخال ثبت شده است.

نسیمی گفت: در این مدت همچنین پنج میلیون و ۴۵۳ هزار و ۴۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد که بیشترین میزان تخلف در محورهای آستارا - اردبیل و بالعکس و اردبیل - نیر به ثبت رسیده است.

وی از فعالیت ۷۴ سامانه ترددشمار ، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل خبرداد و افزود: علاوه بر این ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز در مسیرهای استان نصب شده و از این طریق بر رفتار ترافیکی شهروندان نظارت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha