سارقان شرکت اسباب‌بازی سازی کهریزک دستگیر شدند

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار کارخانه اسباب‌بازی سازی کهریزک توسط ماموران کلانتری ۱۷۰ این فرماندهی خبر داد و گفت: متهمان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: هجدهم خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از یک کارخانه اسباب بازی سازی کهریزک، و طرح شکایت نماینده حقوقی کارخانه در کلانتری رسیدگی به موضوع سریعاًدر دستور کار عوامل تجسس کلانتری۱۷۰ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل سرقت و باز بینی دوربین های مداربسته مشاهده شد که یک نفر با صورت پوشیده از دیوار کارخانه بالا رفته و نفر دوم پشت دیوار در حال زاغ زنی بوده و سارق پس از سرقت دینام های دستگاه ها و دیگر اقلام به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با استفاده از نردبان و چهارپایه آهنی کنار دیوار، وسایل را به بیرون از کارخانه خارج کرده و از صحنه متواری می شوند.

سرهنگ طرهانی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از اقدامات خاص و هوشمند پلیسی هویت سارقان را شناسایی و در بررسی های صورت گرفته مشخص شد سارقان که حدودا ۳۵ و ۴۰ ساله بودند یک سال قبل به جرم سرقت دستگر و پس از تحمل حبس از زندان آزاد شده اند که با استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمین و شیوه و شگرد های اطلاعاتی مخفیگاه سارقان در "کهریزک" شهرستان ری شناسایی شد.

این مسئول یادآور شد: تیم عملیات پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنان را در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به سه فقره سرقت از کارخانه ها معترف و پس از شناسایی مال باختگان و تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha