۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۶
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85139037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در زنجان افتتاح شد

زنجان - ایرنا - همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۲۸ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان در استان زنجان به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان روز سه‌شنبه در آیین بهره برداری یکی از طرح ها با نام شرکت جوجه آویژه زنجان که در زمینه جوجه کشی اختصاصی بوقلمون فعالیت دارد، افزود: تولید بوقلمون از اقدامات راهبردی دولت برای جایگزینی آن برای گوشت قرمز و سفیدبوده و توسعه تولید آن مستلزم معرفی محصول و استقبال مصرف کنندگان است.

روح الله حسنی افزود: افزایش هزینه ها، تولید در بخش کشاورزی را تحت فشار قرار داده و لازم است توجه و حمایت ها از این بخش به ویژه در اختصاص تسهیلات بیشتر شود.

مدیریت شعب بانک کشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه اکثریت مطلق تسهیلات این بانک با نظارت ها و رصدهای انجام شده در مسیر رونق تولید هزینه شده است، گفت: خوشبختانه استان زنجان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و بهره برداری از مدرن ترین واحد جوجه کشی اختصاصی بوقلمون گام دیگری در این مسیر است.

اصغر احمدی با بیان اینکه بانک کشاورزی بازیگر نقش اول بخش راهبردی بخش کشاورزی است، افزود: میزان رشد پرداخت تسهیلات شبکه بانکی استان زنجان در سال گذشته ۵۰ درصد و عملکرد بانک کشاورزی ۲ برابر این میانگین بود.

به گزارش ایرنا شرکت جوجه آویژه زنجان از زیر مجموعه های شرکت تعاونی صنعت یکپارچه بوقلمون شمال غرب و مدرن ترین واحد جوجه کشی اختصاصی بوقلمون در کشور بوده و بهره برداری از آن حرکتی مهم در تکمیل زنجیره تولید گوشت بوقلمون است.

برای بهره برداری از این پروژه ۹۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که ۲۴ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانک کشاورزی است.

به گفته مدیرعامل شرکت تعاونی صنعت یکپارچه بوقلمون شمال غرب، این مجموعه ۳۰ درصد گوشت بوقلمون کشور را تولید می کند.

۲۱ تا ۲۷ خرداد هفته جهادکشاورزی نام‌گذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha