۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85141102
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

وزش باد موقتی پدیده غالب جوی استان همدان است

۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۱۲
کد خبر: 85141102
وزش باد موقتی پدیده غالب جوی استان همدان است

همدان - ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان، وضعیت جوی و آسمان استان طی چند روز آینده را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش موقت باد پیش بینی کرد.

«محمدحسن باقری شکیب» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم در ساعات عصرگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: تا اواسط هفته آینده تغییر محسوسی در هوای استان همدان نخواهیم داشت.

باقری شکیب گفت: قهاوند و فامنین با ۳۳ درجه سانتیگراد بالای صفر و اسدآباد، بهار و گل تپه با ۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده دمای شهرهای فامنین و قهاوند با ۳۳ درجه بالای صفر و کبودرآهنگ و گل تپه با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha