۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85144884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحلیلگر «معاریو»: بمب‌های جنین ما را به یاد بمب‌های جنوب لبنان می‌اندازد

تهران- ایرنا- تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «معاریو» نسبت به پیشرفت بمب های مبارزان فلسطینی ابراز نگرانی کرده و گفت که بمب های بکار رفته در اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن آنها را به یاد بمب های حزب الله در جنوب لبنان می اندازد که علیه نیروها و خودروهای ارتش رژیم صهیونیستی بکار گرفته شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تال لف رام، تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی معاریو در واکنش به نبرد شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان یورش امروز آنها به اردوگاه جنین و استفاده گسترده از بمب های قوی علیه خودروهای این رژیم تاکید کرد: به نظر می رسد منطقه«جنین» در کرانه باختری بیش از مناطق دیگر درخصوص به کارگیری بمب های انفجاری مرحله جدیدی را تجربه می کند.

وی گفت که این مساله نشان می دهد که عملکرد مبارزان فلسطینی طی سال گذشته پیشرفت کرده است.

این تحلیلگر صهیونیست خاطرنشان کرد که این بمب ها ما را به یاد بمب هایی که در جنوب لبنان علیه ارتش صهیونیستی استفاده می شد، می اندازد.

تال لف رام گفت: بنابراین درصورت انجام عملیات نظامی گسترده در جنین باید بر روی مساله بمب های انفجاری فلسطینی ها تمرکز کرد.

همچنین شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که خودروی نظامی صهیونیستی که امروز با بمب های قوی مبارزان فلسطینی هدف قرار گرفت، از نوع«ببر» است و در جریان آن ۵ نظامی این رژیم زخمی و به بیمارستان «رامبام» در حیفا در سرزمین های اشغالی شدند.

به گفته شبکه المیادین، این نظامیان در جریان انفجار بمب در مسیر یک خودروی نظامی صهیونیستها در محله الجابریات زخمی شدند.

درپی شدت گرفتن درگیری بین مبارزان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین، ارتش رژیم صهیونیستی امروز برای اولین بار مجبور شد که از بالگردهای آپاچی برای هدف قرار دادن این اردوگاه در تلاش برای نجات نظامیان محاصره شده خود استفاده کند.

در مقابل، مبارزان فلسطینی از موشک های دوش پرتاب علیه این بالگردها استفاده کردند که باعث غافلگیری ارتش رژیم صهیونیستی درخصوص نحوه ورود آنها به کرانه باختری به رغم محاصره همه جانبه این منطقه شد.

پیش از این گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از تیراندازی شدید به سمت نظامیان رژیم صهیونیستی و خودروهای آنها و انفجار بمب در چند محور در مسیر این خودروها خبر داده بود.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع نظامی این رژیم گفتند: قدرت بمب های استفاده شده علیه آنها در اردوگاه جنین، نظامیان اسرائیلی را غافلگیر کرده است.

در یورش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین ۳ شهروند فلسطینی شهید و ۲۹ نفر دیگر از جمله یک دختر زخمی شدند.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در پی یورش نظامیان رژیم اسرائیل به اردوگاه جنین در کرانه باختری که با مقاومت قهرمانانه ساکنان آن مواجه شده است، تاکید کردند که رویارویی با اشغالگران صهیونیست در جنین، ریشه دار بودن مقاومت را ثابت می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha