طرح تابستانه «مسجد، کانون نشاط» در هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان گفت: طرح تابستانه غنی‌سازی اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» از امروز دوشنبه در هزار و ۶۰ کانون فرهنگی هنری مساجد این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسلام خواجویی با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت کانون‌های مساجد هرمزگان در قالب‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، اعتقادی، بصیرتی، مشاوره‌ای، اردویی و ورزشی تا ۲۰ شهریورماه ادامه دارد.

وی پیش‌بینی کرد: حدود ۷۰ هزار نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان استان هرمزگان در ویژه برنامه‌های تابستان امسال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان شرکت کنند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد هرمزگان اظهارکرد: به دنبال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین آغاز فصل تابستان، طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه رده‌های سنی کودک، نوجوان و جوان در ۲ بخش پسران و دختران در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهری و روستایی این استان اجرا می‌شود.

خواجویی بیان کرد: پاسخ به نیاز مخاطب، ایجاد شور و نشاط هنری و توجه به برنامه‌های تربیتی رده سنی کودک و نوجوان و همچنین ایجاد جریان‌سازی فکری در بین نوجوانان از ویژگی‌های بارز طرح اوقات فراغت در مساجد است.

وی با بیان اینکه آیین‌های افتتاحیه طرح اوقات فراغت از ۲ هفته پیش در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شرق هرمزگان برگزار شده است، افزود: این آیین‌ها از هفته جاری در کانون‌های غرب و شمال و مرکز استان نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha