۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبر: 85145691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۴۷ طرح عمران روستایی در شهرستان بوشهر

۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبر: 85145691
اجرای ۴۷ طرح عمران روستایی در شهرستان بوشهر

بوشهر - ایرنا - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر گفت: امسال ۴۷ طرح عمران روستایی در این شهرستان تعریف شده که از این شمار ۳۰ طرح در حال اجرا و مابقی نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است.

جعفر جشان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این طرح‌ها شامل دیوار حفاظتی، به‌سازی معابر، چمن مصنوعی مینی فوتبال و اجرای آسفالت است که اعتبار آنها از محل منابع استانی و نفت تامین شده است.

وی افزود: شاخص‌ترین این طرح ها شامل اجرای ۴۰ هزار مترمربع آسفالت معابر در ۶ روستا با ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر رایگان با مشارکت دهیاری‌ها، تکمیل چهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در چهار روستا با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار به مساحت پنج هزار مترمربع و اجرای ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای آبطویل و محرزی است.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: اجرای دیوار حفاظتی در روستای چاهکوتاه و پل سه دهانه در روستای تل اشکی با ۹ میلیارد ریال اعتبار که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد از دیگرطرح های شاخص شهرستان است.

جشان ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۱۲ جلد سند شهری با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: پارسال ۳۴۲ جلد سند در روستاها و ۵۰ جلد سند شهری در شهرستان بوشهر صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

جشان با اشاره به واگذاری ۴۱ قطعه زمین برای احداث واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون گفت: پارسال۵۳ قطعه زمین به مساحت ۱۱ هزار و ۴۶۲ مترمربع به متقاضیان واگذار شد.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر با اشاره به اجرای پنج طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای چغادک و عالی‌شهر بوشهر گفت: در زمان حاضر ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر چغادک با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرا است.

وی ادامه داد: همچنین در شهر جدید عالی‌شهر نیز ۵۹۷ واحد مسکونی در چهار فاز تعریف شده که از ۱۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha