۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبر: 85146836
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۳۲ هزار نسخه کتاب در خمین امانت برده شد

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۹
کد خبر: 85146836
۴۳۲ هزار نسخه کتاب در خمین امانت برده شد

خمین - ایرنا - رییس اداره کتابخانه‌های عمومی خمین گفت: ۴۳۲ هزار و ۴۲۵ نسخه کتاب در سال جاری توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به امانت برده شده است.

«اشرف شمسی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این شمار کتاب امانت داده شده شامل چهار هزار و ۲۲۸ نسخه امانت موقت(مطالعه در کتابخانه) و ۴۲۳ هزار و ۸۹۶ نسخه امانت عادی(مطالعه در خارج از کتابخانه) است.

وی ادامه داد: ۱۴۰ هزار نسخه کتاب دیداری، شنیداری و کمک درسی در ۶ باب کتابخانه عمومی شهرستان خمین وجود دارد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی خمین بیان کرد: سه هزار عضو فعال کتابخانه‌های عمومی این شهرستان از سالن مطالعه، منابع کتابخانه، نشریات و مجلات این مکان‌های علمی و فرهنگی استفاده می‌کنند.

شمسی با اشاره به برگزاری ۴۰ عنوان برنامه فرهنگی در سال جاری در کتابخانه‌های عمومی خمین گفت: معرفی منابع جشنواره رضوی برای اعضای کتابخانه شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: کارگاه‌های کسب و کار، نشست‌های آموزشی مشاوره ازدواج و حضور در مدارس به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی از دیگر اقدامات انجام شده توسط کتابخانه‌های عمومی خمین است.

خمین به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر ه دارای بخش‌های مرکزی و کمره و شهر قورچی باشی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha