گروه‌هایی از ۱۰ کشور در جشنواره پانتومیم به میزبانی زنجان حضور می‌یابند

زنجان – ایرنا – مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال گروه‌هایی از ۱۰ کشور در جشنواره بین المللی پانتومیم به میزانی زنجان حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاظم نظری روز شنبه در دیدار با محسن افشارچی استاندار زنجان پیرامون پیگیری تمهیدات برگزاری جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی زنجان، افزود: این جشنواره از تخصصی‌ترین جشنواره ها به شمار می رود و تلاش ما تقویت این جشنواره در زنجان است.

وی ادامه داد: زنجان ظرفیت های خوبی در این حوزه دارد و میزبانی از جشنواره بین المللی پانتومیم نیز می تواند اثرات قابل توجهی برای این استان داشته باشد.

نظری با بیان اینکه پانتومیم یک نمایش مردمی است که در آن ارتباط نزدیکی با مخاطب برقرار می شود، افزود: این هنر مناسبترین روش انتقال پیام در موضوعات انسانی و مسائل اجتماعی است.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال گروه های نمایشی از حدود ۳۰ کشور تقاضای شرکت در جشنواره بین المللی پانتومیم ایران را داشتند که گروه هایی از ۱۰ کشور برای حضور در جشنواره انتخاب شدند.

نظری اظهار کرد: در این دوره شاهد اجرای گروه های برجسته ای از کشورهای همچون ایتالیا، اسپانیا، اروگوئه، ژاپن و کره جنوبی در جشنواره پانتومیم به میزانی زنجان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، دومین جشنواره بین المللی پانتومیم به میزبانی استان زنجان از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha