۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85154353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۶ زندانی جرایم‌مالی در تربت‌حیدریه آزاد شدند

تربت‌حیدریه - ایرنا - رییس اداره زندان شهرستان تربت‌حیدریه گفت: ۶۶ زندانی جرایم مالی غیرعمد با پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از ابتدای اجرای طرح نذر هشتم و در قالب هفت مرحله، توسط نمازگزاران نیکوکار از زندان تربت‌حیدریه آزاد شدند.

به گزارش ایرنا، حسین رحیمی روز چهارشنبه در آیین سی و دومین مرحله نذر هشتم که در مسجد جامع برگزار شد، افزود: امروز نیز تعداد پنج نفر محکوم مالی جرایم غیرعمد که مبلغ بدهی آنها ۱۳۴ میلیون تومان بود، با وساطت افراد نیکوکار به کانون گرم خانواده خود باز می گردند.

وی بیان کرد: مبلغ ۶۲ میلیون تومان از بدهی 134 میلیون تومانی از شاکیان تخفیف گرفته و بقیه توسط این افراد نیکوکار پرداخت شده است.
رحیمی در ادامه میزان ورودی محکومان جرایم غیرعمد از ابتدای امسال به زندان تربت‌حیدریه را ۶۵ نفر عنوان و اظهار داشت: این افراد از حوزه قضایی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار، زاوه، مه‌ولات و خواف وارد این زندان شده‌اند.

۶۶ زندانی جرایم‌مالی در تربت‌حیدریه آزاد شدند

رییس اداره زندان تربت‌حیدریه همچنین گفت: پارسال نیز مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آزادی ۷۲ زندانی جرایم غیرعمد افراد نیکوکار پرداخت کردند.
وی ضمن تقدیر از نمازگزاران نیکوکار، امام جمعه و کانون رسیدگی به مساجد تربت‌حیدریه در ایجاد هماهنگی و تقویت حس انسان‌دوستی برای آزادسازی محکومان جرایم غیرعمد، بیان کرد: کمک افراد نیکوکار در ۲ بخش حمایتی و آزادی زندانیان هزینه می‌شود و بر این اساس پارسال این عزیزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان نیز در بخش حمایتی به خانواده زندانیان کمک کردند.

۶۶ زندانی جرایم‌مالی در تربت‌حیدریه آزاد شدند

امام جمعه تربت‌حیدریه نیز در این مراسم گفت: طرح نذر هشتم که در هشتمین روز هر ماه شمسی به نیّت امام هشتم (ع) و با همکاری خیران و هیات امنای مساجد اجرا می‌شود، یکی از اقدامات انسانی در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی مردم و مسوولان است.
حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی افزود: این اقدام از یک سو آزادی گروهی انسان‌ها را در پی دارد و از سوی دیگر تایید مجددی بر جایگاه رفیع مساجد به عنوان محلی برای عبادت و نیز رفع مشکلات مردم می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha