۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85154921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس اداره امور مالیات: مبالغ پرداختی به شهرداریهای گناباد ۶۱ درصد افزایش یافت

گناباد-ایرنا- رییس اداره امور مالیات گناباد گفت: میزان مبالغ واریزی از محل مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان در سه ماهه نخست امسال ۶۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

علی بیگی روشناوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۳۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاریهای شهرستان گناباد واریز شده که ۸۳ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال به حساب شهرداری ها و بقیه به حساب دهیاری‌های روستاهای این شهرستان واریز شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبالغ پرداختی به شهرداری‌های تابعه این شهرستان ۶۳ میلیارد ریال به شهرداری گناباد، هشت میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال به شهرداری بیدخت، هفت میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال به شهرداری کاخک و پنج میلیارد ریال به حساب شهرداری روشناوند پرداخت شد.

رییس اداره امور مالیاتی گناباد مجموع مالیات وصولی به این شهرستان در سال گذشته را یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: از این مبلغ ۹۰۰ میلیارد ریال سهم مالیات درآمد و ۷۰۰ میلیارد ریال مالیات ارزش افزوده بوده است.

روشناوند گفت: همچنین ۵۰۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی طی سال گذشته بابت اجرای طرحهای عمرانی به حساب شهرداریها و دهیاریهای شهرستان گناباد واریز شد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha