بازدید میدانی استاندار کرمانشاه از مرکز کنترل و راهبری برق استان

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه نیمه شب چهارشنبه با حضور در شرکت توزیع برق و برق منطقه ای استان از مرکز کنترل و راهبری برق استان (دیسپاچینگ) و واحدهای مختلف آنها بازدید و روند خدمات رسانی به شهروندان استان را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند، صحرایی با توضیحات مدیرعامل شرکت توزیع برق، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای و متخصصان و کارشناسان آنها در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های واحد دیسپاچینگ در کنترل و توزیع برق مورد نیاز استان قرار گرفت.


در این بازدید همچنین برنامه شرکت برق منطقه ای ‌و توزیع برق در راستای تامین برق مطمئن و پایدار استان در بخش های خانگی، کشاورزی و صنعت در اوج بار سال ۱۴۰۲ و الزامات آن شامل پیش بینی تراز تولید و مصرف در پیک، اتمام طرح‌های اولویت دار شبکه انتقال برق ‌و نیروگاهی و برنامه‌های مدیریت مصرف، جهت تحقق اهداف پیش بینی شده تشریح شد.

در این بازدید که حدود سه ساعت و تا بامداد پنج شنبه به طول انجامید، دکتر صحرایی پس از استماع گزارش مسئولین، از تلاش های مدیران و کارکنان صنعت برق استان تقدیر و بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی تا جای ممکن تاکید کرد.

شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نزدیک ۲۵ هزار کیلومتر شبکه برقی شهری و روستایی با ۸۲۰ هزار مشترک برق دارد؛ ۱۰۰ درصد شهرها و ۹۹/۸۳ درصد روستاهای استان از نعمت برق برخوردار هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha