عملکرد وزارت نیرو در عدم قطع برق مشترکان رضایت بخش بوده است

کرمانشاه - ایرنا - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت نیرو و شرکت توزیع برق استان را در فصل تابستان و عدم قطعی برق مشترکان خانگی را رضایت بخش و قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «محمد رشیدی» شامگاه چهارشنبه در بازدید از شرکت توزیع برق استان کرمانشاه اظهار داشت: عملکرد مناسب مدیران و کارکنان در صنعت برق کشور موجب عدم اعمال خاموشی به خصوص در مشترکین خانگی و در نهایت باعث رضایتمندی مردمی شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت مصرف انرژی باید آگاه سازی و فعالیت های فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد، افزود: باتوجه به اینکه آب و برق جز نیازهای اولیه مردم است، وزارت نیرو در خط مقدم قرار دارد و باتوجه به فشارهای اقتصادی، وزارت نیرو توانسته نیازهای مردم ازجمله آب و برق را تامین کند که جای قدردانی دارد.

رشیدی ضمن شنیدن چالش ها و پیشنهادات مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بر همکاری و تعامل دوطرف برای حل چالش های پیش روی صنعت برق در کرمانشاه، گفت: استان ما به عنوان منطقه مرزی کشور باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس با اشاره به وصول مطالبات به موقع از سوی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه بر اصلاح شبکه برق و مدیریت پیک بار تاکید کرد.

عملکرد وزارت نیرو در عدم قطع برق مشترکان رضایت بخش بوده است

بیش از ۸۵۰ هزار مشترک برق در کرمانشاه وجود دارد

«محمد مرادی» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز با بیان اینکه بیش از ۸۱۵ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی شهرهای استان داری برق مطمئن و پایدار هستند و بیش از ۹۹ درصد روستاهای استان نیز برقدار هستند.

وی یادآوری کرد: همچنین ۲۲۱ روستا از محل اعتبارات عوارض برق اصلاح و بهینه سازی شده اند.

مرادی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد مشترکین برق مشترکان خانگی هستند، تصریح کرد: خوشبختانه با مدیریت پیک بار در تعرفه های اداری، کشاورزی، صنعتی و همکاری مردم و رسانه ها، تاکنون هیچگونه اعمال مدیریت بار با برنامه درخصوص مشترکین خانگی اعمال نشده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه همچنین در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مدیریت بار برق در استان، افزود: یک در میان کردن چراغ های معابر داخل شهر، خاموش کردن معابر بین شهری (اداره راه)، اجرای برنامه های تبلیغاتی مدیریت مصرف از طریق رسانه و جراید از جمله اقدامات این شرکت جهت مدیریت پیک بار بوده است.

وی همچنین با اشاره به مکاتبه با ادرات کل استان جهت صرفه جویی در مصرف برق و به مدار آورن دیزل ژنراتورها، افزود: همکاری مشترکین صنعتی و کشاورزی، تغییر ساعت شروع و خاتمه کار ادارت و پایش مصرف مشترکین ازجمله دیگر اقدامات این شرکت درخصوص مدیریت بار شبکه برق بوده است .

محمد رشیدی همچنین به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از مرکز حوادث و اتفاقات برق(۱۲۱) و امور دیسپاچینگ به عنوان مرکز کنترل ولتاژ و بار شبکه و نظارت بر خاموشی ها بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha