۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85156436
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز ۲۰۰ واحد املاک در زنجان ابطال شد

زنجان- ایرنا- رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه مجوز ۲۰۰ واحد املاک در شهرستان طی یکسال اخیر ابطال شده است، اضافه کرد: به دنبال ساماندهی این صنف هستیم و اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

محمد بازرگان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تعداد اصناف فعال در شهرستان زنجان سه هزار و ۵۰۰ واحد است که در رسته‌‎های مختلف فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین صنف فعال در استان مربوط به خواربارفروشی و لباس‌ فروشی است، اضافه کرد: همچنین تعداد واحدهای مربوط به املاک نیز قابل توجه است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار اتاق اصناف استان زنجان، بحث ساماندهی اصناف بدون پروانه است که در این راستا برخی از صنف‌ها همانند املاک آمار قابل توجهی دارند.

وی به برخورد با اصناف بدون پروانه در استان زنجان اشاره کرد و گفت: اخطارهای لازم به واحدهای صنفی بدون پروانه داده می‌شود تا نسبت به اخذ پروانه اقدام کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه برخی از واحدهای املاک و دلالان نقش بسزایی در افزایش اجاره بهای منازل و مغازه‌ها دارند، افزود: البته در حال حاضر بحث خرید و فروش ملک و خودرو در رکود به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تخلفات صنفی در این حوزه بازرسی از آنها در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام است، اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه بازرسی انجام شده است و این فعالیت‌ها ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha