۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85167513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره‌های آموزشی برای اصناف زنجانی برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان از برگزاری دوره آموزشی برای اصناف زنجانی خبر داد و گفت: آموزش کسب و کار، مباحث مربوط به مالیات، بیمه، آتشنشانی و اطفای حریق از موارد آموزشی در این دوره‌هاست.

محمد بازرگان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به منظور ایجاد کسب و کار در محل مشخص، داشتن پروانه کسب اجباری است و در این راستا بازرسی‌های مربوطه انجام می‌شود که افراد بدون مجوز فعالیت نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پروانه کسب ( جواز کسب )، اجازه‌ای است که طبق مقررات قانون نظام صنفی به منظور شروع و ادامه کسب و کار و حرفه به فرد برای محل مشخص یا وسیله کسب مشخص داده می‌شود، اضافه کرد: برای موفقیت افراد در حرفه مورد نظر دوره‌های آموزشی توسط اتاق اصناف برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه روزانه 100 نفر از افرادی که به تازگی مجوز گرفته یا مجوز صنفی آنها تمدید شده است در این دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند، اضافه کرد: این دوره‌ها به مدت سه روز طی روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هر هرهفته برگزار می‌شود.

بازرگان با بیان اینکه کل دوره آموزشی در نظر گرفته شده برای هر نفر 18 ساعت است، افزود: آموزش کسب و کار، مباحث مربوط به مالیات، بیمه، آتشنشانی و اطفای حریق از موارد آموزشی در این دوره‌هاست.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان افزود: مدرسین دوره‌های مربوطه نیز از خود اتاق اصناف هستند که موارد لازم را به شرکت کنندگان آموزش می دهند.

وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این دوره‌های آموزشی اضافه کرد: این دوره‌های آموزشی در فراگیری مهارت کار عملی و میدانی بسیار موثر است و با استقبال مواجه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha