۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85201814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۷ دوره آموزشی املاک در زنجان برگزار شد

۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵
کد خبر: 85201814
۱۷ دوره آموزشی املاک در زنجان برگزار شد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: ۱۷ دوره آموزشی برای آشنایی بیشتر متقاضیان مجوز املاک در زنجان برگزار شد.

محمد بازرگان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دوره آموزشی ویژه متقاضیان أخذ پروانه کسب تخصصی مشاورین املاک در زنجان به همت اتاق اصناف برگزار شد.
وی تعداد شرکت کنندگان در این دوره آموزشی صنفی را ۵۰۵ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از کل شرکت کنندگان این دوره ۱۹۱ نفر موفق به اخذ نمره قبولی شدند.
رئیس اتاق اصناف زنجان هدف از برگزاری این دوره آموزشی را پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی و بهبود کمی و کیفی روند اجرایی امور مربوط به حوزه املاک عنوان کرد و یادآورشد: شرکت کنندگان در دوره آموزشی ویژه متقاضیان أخذ پروانه کسب تخصصی مشاورین املاک در این دوره در سرفصل هایی نظیر تعریف سند و انواع آن، آثار سند رسمی و همچنین شرایط صحت قرارداد و شناخت اموال منقول و غیرمنقول را یاد گرفتند.
وی تصریح کرد: همچنین شرکت کنندگان در این دوره درباره آشنایی با مواد مختلف قانونی و حقوقی، نحوه پیشگیری از تخلفات، نحوه تنظیم قراردادها و شروط معامله، آشنایی با جرم جعل اسناد و استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری و فروش مال غیر و راهکارهای پیشگیری از جرایم مرتبط با صنف مشاورین املاک، آموزش‌های لازم را کسب کردند.
بازرگان با اشاره به اینکه به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی احتمالی بازرسی از واحدهای مشاوره املاک به صورت مستمر انجام می‌‎شود، اضافه کرد: بازرسین به صورت ۲ نوبته بازرسی از مشاورین املاک در زنجان را بر عهده دارند.
رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: طرح بازرسی از این واحدها به منظور ساماندهی اجاره بها انجام می‌‎‎شود و در این طرح بازرسان املاکی‌‎های شهر را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha