۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85158451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشترکان کم مصرف برق در خراسان‌شمالی ۶ میلیارد ریال پاداش گرفتند

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت:‌ ۶ میلیارد ریال پاداش از محل طرح تخفیف مدیریت مصرف به مشترکان کم مصرف بخش خانگی این استان پرداخت شد.

حسن چاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ این میزان پاداش به ۵۲ هزار مشترک بخش خانگی روستایی و شهری اعمال شد و بر این اساس ۳۰ درصد از مجموع مشترکان برق خانگی از این تخفیف بهره مند شدند.

وی افزود: طرح پاداش ۲۰ برابری صرفه جویی مصرف برق از ابتدای خردادماه جاری آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ادامه داد: مشترکان خانگی این شرکت با به کارگیری دستورالعمل‌های ساده، مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش دادند و مشمول پاداش طرح مشوق تابستانه در خردادماه شدند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور قدردانی از مشترکان استان، این شرکت با ارائه خدمات ۲۴ ساعته تامین برق مستمر و مطمئن را برای مشترکان فراهم کرده و کارکنان آن از هیچ کوششی در خدمات رسانی بهتر دریغ نخواهند کرد.

چاهی، خواستار توجه سایر مشترکان، به خصوص بخش اداری به مقوله مدیریت مصرف در ساعات پیک بار شد و گفت: از تمامی مراکز اداری استان تقاضا می شود که هشدارهای مدیریت مصرف این شرکت را جدی گرفته و همگام با مشترکان خانگی یاریگر صنعت برق باشند.

به گزارش ایرنا، خراسان شمالی ۴۰۶ هزار مشترک دارد و از این میزان، ۳۳۷ هزار مشترک آن خانگی هستند که ۸۴ درصد مشترکان برق استان بخش خانگی و ۳۸ درصد مصرف برق استان را استفاده می کنند.

مشترکان صنعتی ۲ هزار و ۸۰ مشترک برق استان با حدود نیم درصد را شامل می شود که ۱۷.۶ درصد برق استان را مصرف می کنند.

یک درصد مشترکان برق استان در بخش کشاورزی هستند که ۲۶ درصد از مصرف برق شامل این گروه می شود و مابقی مصرف برق نیز شامل بخش تجاری، اداری و سایر است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند.

سالانه در خراسان شمالی ۵۰۰ مگا وات برق مصرف می شود و در این استان یکهزار و ۴۳۴ مگا وات نیز برق تولید خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha