۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85158672
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

چهار مسافر به دلیل مصرف مشروبات الکلی در گیلان مسموم شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرانزلی اعلام کرد: چهار مسافر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این شهرستان مسموم و ۲ عامل این حادثه دستگیر شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمهدی نجفی پور اظهار کرد: در پی تماس اورژانس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال چهار مسموم به بیمارستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در بیمارستان و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که چهار مسافر به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده‌اند، افزود: شناسایی و دستگیری عاملان مسمومیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با اشاره به شناسایی چهار نفر از متهمان این پرونده، بیان کرد: در این خصوص یک مرد ۴۷ ساله و یک خانم ۴۴ ساله که اقدام به تهیه و توزیع مشروبات الکلی کرده بودند دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و ۴۶۳ بطری مشروبات الکلی خارجی تقلبی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ نجفی‌پور با اعلام اینکه حال عمومی افراد مسموم شده مساعد گزارش شده است، تصریح کرد: این افراد به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

شناسایی کامیون حامل بیش از ۷۲ کیلو تریاک در سراوان رشت

گزارش دیگری از این پایگاه به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان رشت نیز حاکی است که ۷۲ کیلو و ۳۳۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون در محور سراوان به فومن در گیلان کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی افزود: ماموران انتظامی حین گشت‌زنی در محور سراوان به فومن به یک دستگاه کامیون که در حاشیه جاده پارک بود، مشکوک شده و در بازرسی از آن ۷۲ کیلو و ۳۳۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند و در این رابطه متهم ۴۱ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف در گیلان

بنا به گزارش یاد شده،همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از توقیف ۱۷۰ دستگاه خودرو متخلف به علت آلودگی صوتی و تغییر وضعیت طی سه روز گذشته در این استان خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اشاره به اینکه شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تغییر وضعیت، آلودگی صوتی و هرگونه تخلفی که موجب برهم زدن آرامش و آسایش مردم شود در دستور کار پلیس راهور قرار دارد، اظهار کرد: در این راستا طرح سه روزه برخورد با خودروهای دارای تخلفات آلودگی صوتی و تغییر وضعیت اجرا شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه مجموعه انتظامی در مسیر ارتقاء آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به همراه آدرس محل و شماره پلاک وسیله نقلیه به سامانه ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۰ پلیس راهور اطلاع دهند تا برخورد قانونی با فرد متخلف صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha