۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85159826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حماس: عملیات تل آویو پاسخ اولیه به جنایت های جنین است

تهران- ایرنا- سخنگوی حماس تاکید کرد که عملیات مقاومت در تل آویو پاسخ اولیه به جنایت های جاری رژیم صهیونیستی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل الجزیره، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که عملیات تل آویو پاسخ اولیه به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در اردوگاه جنین است.

وی گفت که این عملیات قهرمانانه در راستای اجرایی کردن وعده های مقاومت است که تاکید کرده بود رژیم صهیونیستی بهای جنایت هایش در اردوگاه جنین را پرداخت خواهد کرد.

قاسم خاطرنشان کرد که ما از مبارزان قهرمان فلسطین و جنین حمایت و پشتیبانی می کنیم.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو، ۱۰ صهیونیست زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گفته این رسانه ها، این صهیونیست ها در جریان زیر گرفته شدن با این خودرو و تیراندازی زخمی شده اند و مجری عملیات به شهادت رسیده است.

 رسانه های رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش از عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو با استفاده از خودرو، ۱۰ صهیونیست زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گفته این رسانه ها، این صهیونیست ها در جریان زیر گرفته شدن با این خودرو و تیراندازی زخمی شده اند و مجری عملیات به شهادت رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha