۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85160034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بن گویر خواستار حمل سلاح توسط شهرک نشینان صهیونیست شد

تهران- ایرنا- وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمل سلاح توسط شهرک نشین های صهیونیست شد.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، ایتامار بن گویر روز سه شنبه با ابراز خرسندی از به شهادت رسیدن عامل عملیات زیرگیری امروز تل آویو بر ضرورت حمل سلاح توسط صهیونیست ها تاکید کرد.

وی با اشاره به انجام این عملیات استشهادی توسط یک جوان فلسطینی افزود: دشمن فرقی میان چپی و راستی، متدین و لائیک و زن و مرد نمی گذارد.

بن گویر با متهم کردن فلسطینیان به دهشت افکنی گفت: ارتش اسرائیل به شدت با هر اقدام تروریستی مقابله می کند و جنگ امروز در جنین همان جنگ ما در تل آویو است.

رسانه های رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش از عملیات ضد صهیونیستی در شهر تل آویو در سرزمین های اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات زیرگیری با خودرو در شهر تل آویو، ۱۰ صهیونیست زخمی شدند که حال چهار نفر از آنها وخیم است.

به گفته این رسانه ها، این صهیونیست ها در جریان زیر گرفته شدن با این خودرو و تیراندازی زخمی شده اند و مجری عملیات به شهادت رسیده است.

این عملیات در واکنش به لشکرکشی و حمله رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری انجام شده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند و این حمله بی سابقه همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha