۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۷:۲۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85160353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای مقاومت فلسطین ۱۱۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، نیروهای مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام دادند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، مرکز آمار و اطلاعات فلسطین موسوم به «معطی» اعلام کرد، نیروهای مقاومت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی ۱۱۰ عملیات علیه صهیونیست‌ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک گلوله و پرتاب بسته‌های انفجاری به سمت نظامیان صهیونیستی با آنها در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی مقابله کردند.

این گزارش می‌افزاید، عملیات نیروهای مقاومت در قدس، نابلس، قلقیلیه، بیت لحم، البیره، رام الله، طولکرم و جنین روی داده است و نیروهای مقاومت با حملات صهیونیست‌ها مقابله کردند.

بنابراین گزارش، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ شهرک نشین و نظامی صهیونیست در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین زخمی و یک نظامی نیز کشته شده است.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha