۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85161842
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ محله کم برخوردار کشور زیر پوشش مراکز نیکوکاری قرار دارند

بجنورد- ایرنا- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اکنون ۴۰۰ محله کم برخوردار در سطح کشور زیر پوشش مراکز نیکوکاری قرار دارند که از خدمات آنها بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب الله آسوده روز پنجشنبه در همایش طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار خراسان شمالی در مصلای بجنورد اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی به موضوع محرومیت زدایی در محلات کمتر برخوردار اشاره کرده و خلاء لازم در این زمینه را پوشش داده است.

وی ادامه داد: نقش مردم در توسعه محلات به کار گرفته شده و در حال حاضر ایفای نقش مردم در نقاط مختلف کشور در حال انجام است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور افزود: موازی کاری در اجرای سیاست های محرومیت زدایی وجود دارد و برای مقابله با این مشکل، یکپارچگی مدیریت در اجرای طرح محلات کم برخوردار در حال تمرین است.

وی بیان کرد: در هر استان یک دستگاه اجرایی محور فعالیت های محرومیت زدایی قرار دارد و بقیه نهادهای حمایتی نیز در این راستا هماهنگ می شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کادرسازی مدیر و منابع انسانی انقلابی یکی از چالش‌های جدی در بیانیه دوم انقلاب است و باید در این راستا تلاش کرد.

وی بیان کرد: شهرداران، بانویاران و جوانان کسانی هستند که مدیریت محلی کوچک را در این طرح عهده‌دار می شوند و قطعا در سایر سطوح، مدیریت‌های خوبی را در آینده خواهند داشت.

علی آقامحمدی، رییس ستاد توانمندسازی محلات کشور به همراه حبیب الله آسوده معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) امروز پنجشنبه در سفر به خراسان شمالی ضمن افتتاح نمایشگاه توانمندی های کمیته امداد از محلات کمتر برخوردا بجنورد بازدید خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha