قطعی برق برخی از مناطق شهر کرمانشاه به روزهای دیگر موکول شد

کرمانشاه - ایرنا - روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قطعی برق برخی از مناطق شهر کرمانشاه که قرار بود امروز به دلیل تعمیرات خطوط فشار قوی انجام شود به روزهای آینده موکول شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به اینکه ساعت ۱۱ تا ۱۳ زمان گرم روز و نیاز حداکثری مشترکین به انرژی برق میباشد؛ بر اساس تصمیم شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تعمیرات امروز شنبه مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ به روز دیگر و ساعات اولیه صبح موکول گردید.

در این اطلاعیه آمده است: زمان قطعی برق به منظور تعمیرات اضطراری متعاقبا اعلام خواهد شد.

پیش از این روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از قطعی برق در برخی از محلات شهر کرمانشاه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز شنبه ۱۷ تیرماه به دلیل تعمیر خطوط فشار قوی خبر داد.

در این اطلاعیه آمد بود که برق برخی از مناطق شهر کرمانشاه شامل شهرک‌های جوادیه، آزادگان، جهاد، ظفر۱ ، ظفر۲، ظفر۳، تنگه‌کنشت، تکاور، قسمتی از شهرک پرواز و مجتمع‌های ولایت و اندیشه قسمتی از مسکن شامل بلوار مطهری، لاله شمالی، لاله جنوبی و قسمتی از فرهنگیان فاز ۲ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع خواهد شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه دلیل این قطعی را تعمیرات اضطراری خطوط فشارقوی پست ظفر، اعلام کرد که مدتی است با نوسانات برق منجر به قطعی برق در این مناطق و محلاتی به شکل کوتاه مدت شده است.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۷۵۸ کیلومتر شبکه هوایی، ۱۷ هزار و ۹۶۸ ترانس با تولید ۲ هزار و ۱۵۳ مگاوات شبکه توزیع، ۲۶۹ فید عمومی و ۳۱ فید تخصصی دارد.

تعداد مشترکان عمومی (ادارات، نهاد و ارگان ها) این شرکت سه هزار و ۲۵۰ مشترک، مشترکان کشاورزی (چاه آب) هفت هزار و ۴۰۰، مشترک صنعتی سه هزار و ۱۱۱ و مشترک تجاری هشت هزار و ۹۰۰ است.

کرمانشاه با داشتن ۲۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق؛ ۷۸۵ هزار مشترک برق دارد که ۸۳ درصد از آنها، یعنی ۶۵۲ هزار مشترک خانگی هستند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha