فرزندان ایتام و محسنین کمیته امداد سمنان ۳۰۰ حامی جدید دارند

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۰۰ حامی جدید برای فرزندان ایتام و محسنین در استان جذب شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین ذوالفقاری روز یکشنبه با اشاره به‌ویژه برنامه‌های کمیته امداد در عید سعید غدیر و با محوریت پویش به عشق علی (ع) به خبرنگاران افزود: با برپایی پایگاه ه‌های حامی یابی در استان و همچنین «مهمونی ۱۰ کیلیومتری غدیر» ۳۰۰ حامی برای کودکان نیازمند استان سمنان در ایام عید سعید غدیر با هدف بهبود شرایط زندگی ایشان جذب شد.

وی با بیان اینکه ۲۶۶ نفر از کودکان تحت حمایت در طرح اکرام ایتام و محسنین را سادات تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: حامیان این کودکان و سایر کودکان نیازمند استان سمنان در عید سعید غدیر با حمایت‌های مادی و معنوی خود دل این کودکان را شاد کردند.

وی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار و ۹۰۰ نفر از کودکان در طرح اکرام ایتام و محسنین نیازمند حمایت هر چه بیشتر هستند، ابراز داشت: طرح اکرام ایتام و محسنین، با هدف حمایت از این کودکان و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان است و نیکوکاران به عنوان حامیان معنوی حمایت از آنها را بر عهده می‌گیرند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد سراسر استان سمنان، ثبت نام در سامانه و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ را از جمله راههای ثبت نام در این طرح برشمرد و ابراز داشت: هر شخص می‌تواند هر ماه با وایز مبلغ دلخواه، حمایت از کودک معنوی خو را بر عهده گیرد.

پنج هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز و ۵۰۰ دانشجو نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان از خدمات تحصیلی این نهاد بهره مند می‌شوند.

طبق اعلام اداره کل کمیته امداد استان سمنان ۷۶۱ حامی معلم حمایت از کودکان نیازمند استان را برعهده دارند و این نهاد همواره تلاش کرده با کمک خیران و حامیان، گام‌های بزرگی برای از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در خانواده‌های نیازمند بردارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha