عملیات اجرایی ۲ طرح نیروی انتظامی در دلیجان آغاز شد

خمین – ایرنا – عملیات اجرایی منازل سازمانی هشت واحدی نیروی انتظامی و سوله ایست بازرسی در گلوگاه استان مرکزی، شهرستان دلیجان روز پنجشنبه با حضور فرماندهی انتظامی استان مرکزی و مسئولان محلی دلیجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان مرکزی در حاشیه این عملیات اجرایی در جمع خبرنگاران، گفت: به منظور رفع دغدغه خانواده‌های نیروی انتظامی دلیجان عملیات اجرایی منازل هشت واحدی در این شهرستان آغاز شد.

سردار هادی رفیعی کیا ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهتر و افزایش امنیت و ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان یک پاسگاه انتظامی در محور روستای جاسب و یک ایست و بازرسی در دلیجان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهبود معیشت به ویژه مسکن خانواده نیروی انتظامی، مورد توجه قرار دارد، اظهار کرد: خانه‌های سازمانی یکی از مطالبات نیروی انتظامی است و در شهرستان‌های ساوه، خنداب، خمین و شازند احداث منازل مسکونی برای خانواده‌های نیروی انتظامی آغاز شده است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به استاندارد نبودن ایست و بازرسی در دلیجان افزود: به منظور افزایش امنیت یک پایگاه ایست و بازرسی استاندارد در این شهرستان ایجاد شده است و انتظار می رود در ماه‌های آتی بهره‌برداری شود .

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: هوشمندسازی این ایست و بازرسی به منظور کنترل وسایط نقلیه در دستور کار است.

وی یادآور شد: در راستای اجرای هر هفته یک طرح، پنجمین طرح نیروی انتظامی استان در دلیجان آغاز شد.

تجلیل از بازنشستگان نیروهای مسلح دلیجان از دیگر برنامه های سفر یک روزه فرمانده انتظامی استان مرکزی به این شهرستان بود.

به گزارش ایرنا، مجتمع مسکونی هشت واحدی در ۸۸۰ مترمربع و سوله ایست بازرسی در ۲۲۶ مترمربع با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha