۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85168846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان در حل مسائل اقتصادی و فرهنگی کمک حال دولت باشند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: دولت به تنهایی قادر به انجام کارهای بزرگ نیست و مردم به ویژه جوانان نیز باید در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ورود کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از جوانان برتر حوزه های مختلف استان کردستان در سنندج اظهار کرد: بدون دخالت مردم، دولت به تنهایی توان رفع مشکلات بخش های مختلف را ندارد و هیچ کاری به سرانجام نمی رسد.

وی با بیان اینکه تولی گری در حوزه اقتصاد و اقتصاد دولتی اشتباه است، افزود: همیشه انتظار داریم دولت حامی بخش خصوصی باشد که با توجه به توان و ظرفیت محدود، این توقع غیرمنطقی است و باید به سمت اقتصاد تعاونی پیش رفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم عمل کردن مسئولان به وعده های خود تاکید کرد و ادامه داد: در کشور مسائل و مشکلاتی جدی داریم و زندگی به برخی از مردم سخت می گذرد اما باید از امکانات و ظرفیت های موجود نیز به بهترین شیوه برای رفع مشکلات استفاده کرد.

رمضانی از جوانان خواست از فرصت جوانی به درستی استفاده کنند و اضافه کرد: باید همفکری کرده و راهکار ارائه کنیم؛ ضمن اینکه در بحث اشتغال و کارآفرینی از فضای تعارفات و ادعاها فاصله بگیریم.

وی با بیان اینکه کردستان می تواند جلودار قافله پیشرفت کشور باشد، اظهار کرد: در استان جوانان بااستعداد و فرهیخته داریم که می توانند راهکارهای جدی برای رفع مشکلات ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم دلسوزی برای کشور و حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

رمضانی خواستار اعتماد دولت به مردم و مردم به دولت شد و ادامه داد: تشکیل تعاونی‌های یکی از کارهایی است که می تواند در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغالزایی بسیار موثر باشد.

جوانان کردستانی سرشار از استعدادند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: جوانان کردستانی با تلاش توانسته اند در قله های افتخار ایران بایستند و نمونه موفق یک جوان ایرانی هستند.

آمنه غلام ویسی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد، یادآور شد: جوانان ایرانی با غیرت و توانایی های که دارند می‌توانند مسیر توسعه و رشد را هموار و فراهم کنند.

در این آیین جوانان برتر استان کردستان در قالب جشنواره جوانان نمونه ایران زمین در بخش های قرآن، خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگر فعال، رسانه ای و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، کارآفرینی، توانایی های خاص، دانش بنیان، فعال اجتماعی و ورزش معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha