۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲
کد خبر: 85169193
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

جشن ازدواج ۹۶ زوج طلبه در استان یزد برگزار شد

۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲
کد خبر: 85169193
جشن ازدواج ۹۶ زوج طلبه در استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- جشن ازدواج ۹۶ زوج طلبه جوان همزمان با روز مباهله پنجشنبه شب در فضایی معنوی و همراه با اجرای برنامه‌های متنوع در مدرسه علمیه کاظمیه شهر یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این آیین معنوی و فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج آسان و برگزاری جشن پیوند مقدس زناشویی به صورت ساده با حضور زوج‌های جوان و خانواده‌ها برگزار شد.

قرائت خطبه عقد زوج‌‍‌های جوان توسط حجت‌الاسلام سید محمدکاظم مدرسی مسئول حوزه کاظمیه، مدیجه سرایی، اجرای سرود و تواشیح، بحث مشاوره و اهدای هدایا از دیگر برنامه‌های این جشن باشکوه بود که انجام شد.

همچنین در این آیین باشکوه که جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان یزد و طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند توسط مسئولان هدایایی به زوج‌های جوان اهدا و برای عزت و سعادت آنها آرزوی موفقیت شد.

جشن ازدواج ۹۶ زوج طلبه در استان یزد برگزار شد

این جشن معنوی و باشکوه با همکاری خوب و جدی مدیریت مدرسه علمیه کاظمیه استان یزد با همراهی و همکاری برخی از نهادها، ادارات و خیران به خصوص نهادهای حوزوی برگزار شد .

هم‌اکنون در ۲۲ حوزه علمیه خواهران یزد سه هزار و ۲۰۰ طلبه در حال تحصیل هستند و تعداد برادران طلبه نیز در ۱۴ حوزه علمیه استان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

استان یزد با ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha