۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸
کد خبر: 85171797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحانیون از فرصت محرم برای تبیین ثمرات نظام به مردم استفاده کنند

یزد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: روحانیون و طلاب در کنار سایر نخبگان و کارشناسان فرهنگی از فرصت ماه محرم حسینی برای تبیین ثمرات نظام و انقلاب اسلامی به مردم استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی روز یکشنبه در نشست تخصصی طلاب و روحانیون شهرستان مروست یزد افزود: باید برکات انقلاب در حوزه‌های مختلف به صورت دقیق برای مردم و جوانان بازگو شود.

وی با قدردانی از اقدامات خوب آحاد مردم و مسئولان به خصوص فعالیت نوجوانان و جوانان د دهه امامت و کرامت ادامه داد: باید از فرصت محرم برای تبلیغ معارف اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه استفاده کرد.

این مسئول بیان کرد: محرم و عاشورای حضرت امام حسین (ع) دارای درس ها و عبرت های فراوانی است که باید در محرم توسط روحانیون و اساتید حوزه و دانشگاه برای مردم ابعاد آن تبیین شود.

نجیمی به اهمیت برگزاری مناسب برنامه های ماه محرم حسینی با حضور پرشور مردم و جوانان اشاره کرد و گفت: باید برنامه ها درست و بر اساس آموزه های دینی و درس آموز باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمنان باید از معارف دین و تقویت بنیان های معنوی استفاده کرد.

نجیمی گفت: دشمنان در فضای مجازی هویت نسل جوان و ارزش های دینی و انقلابی را نشانه گرفته اند و باید همه همراه با بصیرت اهداف استکبار را خنثی کنیم.

در این نشست تعدادی از روحانیون و طلاب به بیان دغدغه های فرهنگی و اجتماعی خود در خصوص امور فرهنگی پرداختند که بررسی شد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری مروست در ۱۸۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha