۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85174758
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

نخستین کانون تندرستی دانش‌آموزی در گیلان راه‌اندازی شد

رشت - ایرنا - نخستین کانون تندرستی ویژه دانش‌آموزان گیلان روز چهارشنبه از سوی آموزش و پرورش گیلان در ناحیه یک رشت آغاز به کار کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت: این کانون در فضایی به مساحت ۱۸۰ مترمربع فعالیت خود را آغاز کرده و برای تجهیز این فضا افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده‌است.

امیر سراجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، درباره اهداف آغاز به کار کانون تندرستی و برنامه آن عنوان کرد: شناسایی دانش‌آموزان دچار ناهنجاری‌های اسکلتی، ساختار قامتی و اضافه وزن و نیز ارائه اقدامات تمرینی از سوی مربیان متخصص به این افراد از جمله علل راه‌اندازی این کانون است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان اضافه کرد: دانش‌آموزان دارای ناهنجارهای اسکلتی و اضافه وزن توسط معلمان در واحدهای آموزشی استان شناسایی و به کانون تندرستی معرفی می‌شوند تا با هماهنگی خانواده‌ها، اقدامات لازم برای رفع مشکلات‌شان انجام شود.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی کانون‌های تندرستی ویژه دانش‌آموزان ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی نسبت به فعالیت این کانون‌ها در شهرستان‌های استان اقدام شود.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است که در بیش از چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha