بازرسی از اصناف زنجان به مناسبت ماه محرم و صفر آغاز شد

زنجان - ایرنا - رئیس اتاق اصناف زنجان از تشدید نظارت بر اصناف با آغاز ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: در صورت مشاهده با تخلفات صنفی برخورد لازم از سوی بازرسان انجام می‎‌شود.

محمد بازرگان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح تشدید بازرسی ۱۲ بازرس در سطح شهر زنجان نظارت‌های لازم را بر اصناف انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: براساس تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های بازرسی و نظارت نیز برای کنترل بیشتر قیمت کالاها، کیفیت، کمیت و فراوانی کالاها به ویژه کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با اشاره به اینکه طرح تشدید بازرسی با توجه به رسالت موجود در روزهای مختلف سال انجام می‌شود که این بازرسی‌ها در ایام خاص سال بیشتر هم می‌شود، اضافه کرد: تاکید و جدیت واحدهای بازرسی اصناف تنها مختص دهه اول ماه محرم نیست و این بازرسی‌ها در طول یک ماهه محرم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد آرامش روانی در فضای صنفی جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است، گفت: بازرسی‌ها در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت مشترک با بقیه ارگان‌ها نظیر تعزیرات حکومتی، صنعت و معدن و دیگر دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.

بازرگان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهد هر گونه تخلف می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با شماره تلفن‌ ۱۲۴ تماس بگیرند، اضافه کرد: در صورت مشاهده و یا گزارشات مردمی درباره گران‌فروشی با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha