۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85175130
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

موافقت فرماندار ملایر با احداث سالن ورزشی ویژه بانوان

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر با احداث سالن ورزشی سقف کوتاه ویژه بانوان ورزشکار این شهرستان برای رشته‌های رزمی با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان موافقت کرد.

به گزارش ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز پنجشنبه در آئین تجلیل از الگوهای برتر حجاب ورزش و جوانان شهرستان ملایر تاکید کرد: هماهنگی لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای دریافت ماده ۲۳ این پروژه انجام تا بزودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از بانوان به ویژه بانوان ورزشکار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، به در دست اجرا بودن هزاران میلیارد تومان پروژه در حوزه اشتغال این شهرستان اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در این شهرستان در حال رقم خوردن است.

موافقت فرماندار ملایر با احداث سالن ورزشی ویژه بانوان

فرماندار ویژه ملایر مسکن را یکی از مسایل اصلی و جدی مردم و مورد توجه دولت سیزدهم دانست و ادامه داد: سال‌ها زمین به شهر ملایر الحاق نشده بود و با اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، تلاش کردیم مسکن باکرامت به امکانات خوب برای مردم بسازیم.

اسماعیلی بیان کرد: در این راستا ۲ هزار هکتار برای الحاق به شهر ملایر توافق کردیم و در فاز اول ۵۱۵ هکتار مصوب شد و با تصویب در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور، زمین قطعه‌بندی و به مردم تحویل داده‌ می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه به هر ملایری واجد شرایط زمین تحویل می‌شود تا با سلیقه خودشان خانه ویلایی بسازند، یادآور شد: در شهرهای دیگر ملایر نیز زمین تامین، طرح تفکیکی آماده شده و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار ملایر گفت: عملیات اجرایی بزرگترین کارخانه شیشه ایران با هشت هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بزودی در ملایر آغاز می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه بزرگترین کارخانه تولید دستکش لاتکس و یک واحد تولید منیزیم با ۲ هزار تُن تولید در سال هفته دولت آماده افتتاح است، افزود: تنها یک واحد تولید منیزیم در ملایر ۳ هزار و ۵۰۰ تن بیش از نیاز ایران تولید دارد و ۲ واحد دیگر نیز در دست اقدام داریم.

وی در دست اجرا بودن سایت پرتودهی غرب کشور در ملایر، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و چند بازار بزرگ در حوزه تجاری بازار مبل را از دیگر اقدامات مهم در ملایر برشمرد و گفت: عملیات اجرایی یک بازار بزرگ مبل حجم سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان بزودی آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه خاطرنشان کرد: بانوان ما با رفتار و عمل خود نشان می‌دهند که پس از ۱۴ قرن، پیامِ پیام‌آور کربلا حضرت زینب(س) گم نشده و در میدان عمل به منویات بانوی قهرمان کربلا عمل می‌کنند.

اسماعیلی عفت زن ایرانی مسلمان را بالاتر از قهرمانی و افتخارآفرینی و بهترین شکل و روش تبلیغ حجاب در صحنه‌های ملی وبین المللی دانست و گفت: بانوان ورزشگار افتخار این شهرستان هستند.

اسماعیلی با اشاره به سهم زنان در عرصه‌هایی همچون مدیریت، اشتغال و ورزش، نگاه نظام اسلامی را به زن نگاه برابری دانست و گفت: از آنجا که دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی در جامعه است، یکی از محورهای اصلی گفتمان دولت سیزدهم تقوای سیاسی است و هرگز اهل دوقطبی‌سازی جامعه نیست.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز احداث سالن ورزشی سقف کوتاه را یکی از مطالبات مهم بانوان ورزشکار در رشته‌های رزمی دانست و گفت: زمین مورد نیاز برای احداث این سالن مهیا است و امیدواریم با حمایت و مساعدت فرماندار ملایر این سالن با برآورد اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان احداث شود.

«حمیدرضا سپهری‌نیا» اختصاص اعتبارات لازم از سهمیه این شهرستان برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی را از دیگر درخواست‌ها مطرح کرد و افزود: بانوان ورزشکار ملایری همواره مروج عفاف و حجاب هستند و هر ساله مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در ۸۰ درصد از هیات‌های ورزشی ملایر، بانوان هستند و حدود ۴۰ رشته ورزشی این شهرستان با حضور بانوان فعال است و با کسب مدال و سهمیه‌های استانی و کشوری می‌درخشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه امسال ۱۱ مکان ورزشی با ۷۰ مربی امسال درگیر اجرای برنامه‌های اوقات فراغت هستند، یادآور شد: ۶ هزار نفر در برنامه‌های اوقات فراغت امسال شرکت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha