۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۱
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85176889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸.۷۹ درصد درخواست‌های طلاق در زنجان به سازش منجر شد

زنجان - ایرنا - سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: شمار پذیرش متقاضیان طرح طلاق در سامانه تصمیم استان طی سه ماهه سال جاری ۹۶۸ مورد بود که از این تعداد ۸.۷۹ درصد به سازش منجر شد.

نعمت ملکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شمار پذیرش متقاضیان طرح طلاق در سامانه تصمیم استان طی سال گذشته چهار هزار و ۲۴ مورد بود و میزان سازش آنها ۱۹.۵۲ صدم درصد اعلام شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون چهار مرکز غربالگری طلاق (مرکز ارزیابی روانی و اجتماعی) در سطح استان زنجان و در شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره فعال است.

این مسوول ادامه داد: متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی در سامانه به این مراکز و پس از غربالگری و ارزیابی اولیه به مراکز مشاوره همکار با طرح کنترل و کاهش طلاق ارجاع داده می شوند.

وی اظهار داشت: در مراکز مشاوره تا چهار جلسه مشاوره و آموزش به زوجین ارائه می شود تا بتوانند با مداخلات روانشناسی زمینه سازش زوجین را فراهم کنند و در صورت سازش نکردن و وقوع طلاق به کاهش آسیب ناشی از آن کمک نمایند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان بر اهمیت مشاوره برای پیشگیری از بروز مشکلات و مسائل احتمالی تاکید و خاطرنشان کرد: ارائه یاری برگ مشاوره برای متقاضیان نیازمند از جمله اقدامات این معاونت برای تسهیل استفاده از خدمات مشاوره در سطح عموم جامعه به ویژه متقاضیان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha