۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85178017
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۹۳ باشگاه در گیلان مجوز مدرسه فوتبال دریافت کردند

رشت - ایرنا - مسئول مدارس فوتبال هیات گیلان گفت: تا پایان تیرماه، ۹۳ باشگاه در گیلان مجوز مدرسه فوتبال دریافت کرده یا مجوزهای خود را تمدید کردند.

سیدامیر فرحسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشت با ثبت ۱۹ مدرسه فوتبال، شهرستانهای رودسر و تالش نیز هر کدام با ۱۳ مجوز از جمله باشگاه‌هایی هستند که موفق به اخذ بیشترین مجوز مدرسه فوتبال در گیلان شدند و بقیه در سطح استان پراکنده هستند.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ باشگاه که در حوزه آموزش فعالیت می‌کنند تاکنون برای دریافت مجوز مدرسه فوتبال اقدامی نکرده‌اند که بدین منظور برای این باشگاه‌ها جریمه‌هایی در نظر گرفته شده و امید است هر چه سریع‌تر برای اخذ مجوز اقدام کنند.

مسئول مدارس فوتبال هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته آموزش و پرورش و بسیج می‌توانند در قالب کانون‌های فوتبال و با هماهنگی با این هیات، در شهرستانهای خود در کنار باشگاه‌ها فعالیت کنند.

فرحسینی اضافه کرد: با توجه به اتمام امتحانات مدارس و همچنین اوقات فراغت دانش آموزان از خانواده ها انتظار است که از ثبت‌نام فرزندان خود در باشگاه‌های فوتبال بدون مجوز خودداری کنند.

وی عنوان کرد: همچنین بنا به مصوبه هیات فوتبال گیلان چنانچه مربیانی در مدارس فوتبال غیرمجاز فعالیت کنند از حضورشان در مسابقات فصل جاری از رده سنی نونهال تا بزرگسال جلوگیری شده و برای آنان کارت مربیگری صادر نمی‌شود.

وی همچنین گفت: این دسته از مربیان از حضور در کلاس‌های ارتقاء مربیگری نیز منع می شوند. از این‌رو دریافت مجوز برای مدارس فوتبال بسیار مهم و ضروری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha